PC a ruseni

Miroslav Sinko sinkomiro
Středa Březen 17 14:54:23 CET 2004

Doma na pouzivam elektricku predlzovacku s rozvodkou (psa), ktora ma v
sebe protiprepatovu ochranu a filter proti ruseniu. Je to urcene pre
ATX zdroje - 1 zasuvka je master, 4 slave. Su aj psy pre AT. Dolezite
su tie filtre. U kamarata ked zena zapla pracku - monitor sa
nepozeratelne rozvlnil. Pozical som mu tohto psa a problem sa
odstranil! Konkretne moj pes je nejaky slovensky vyrobok, nie som teraz
doma, meno vyrobcu neviem. Ak bude zaujem, posluzim v pondelok. Stal
cca 1000Sk. Viem, ze aj v Cechach niekto taketo nieco vyraba. Mozno by
to za pokus stalo. Pripadne pouzit nejaku UPS, maju tiez v sebe filtre.

miro