pokovení plastu

Ondra Caha ondrej
Středa Březen 17 14:54:23 CET 2004

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of Petr Simek
Sent: Saturday, January 25, 2003 8:26 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: PC a ruseni

On Sat, 25 Jan 2003, Marek Pavl? wrote:

> Zdravim.
>
> Mam tu PC 486/66MHz, na kterem bezi dochazkovy system.
> Problem je, ze to vzdy zatuhne po urcite dobe.
> Progam je v poradku, zkousel jsem jej nechat doma bezet znacne dlouho.
> Mam takovou domnenku, ze se na tom podepisuje ruseni.

> Myslite, ze tohle muze byt muj problem.
> Napada me jen dat k PC poradny filtr a pridat tomu WatchDog.

Jak je to pospojovane dal ? Jestli je k tomu PC pripojena nejaka ctecka
a je kovova doporucuju pospojovat nuly dratem a na nulak site (nebo na
kostru PC) . Zkratka jestli na to sahaji lidi a je to kovove tak prizemnit
(stejne jako PC ale to obvykle byva) i kdyz je to treba napajene pres
trafo a tedy galvanicky oddelene. Pokud je to plastikove tak neni spatne
prizemnit/pospojovat GND.

> Marek Pavlu

---
Avast: Odchoz? zpr?va vyhodnocena jako ?ist?
Datum a ?as testov?n?: 26.1.2003 16:06:15
Datum virov? datab?ze (VPS): 15.1.2003
Avast! antivirus od Alwil Software

Avast32 (VPS 15.1.2003): zprava neobsahuje virus