pokovení plastu

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:54:22 CET 2004

On Sun, 26 Jan 2003, Marek Pavl? wrote:

> Krabicka je plastova, ale napajeni leze z PC.
> Je to pripojene na 12V a zakladni odruzeni jsem poskytl

Hmm - jestli je to spojene nejak rozumne s GND u PC tak se asi nulovanim
nic nevyresi. Jedine snad ze by tam byly moc dlouhe draty a mohlo se na
nich neco indukovat.

> Ale prozatim jsem to cele vyresil starym filtrem z monitoru
> a WatchDog, ktery sedi na jednom komu.

Ja bych na filtr moc nespolehal - pres ten spinany zdroj v PC podle mne
nemuze prolezt zadne ruseni ktere by nejak vyznamne zahybalo s +5V .