Basic pro PIC

Pavel Hudecek pavelhudecek
Středa Březen 17 14:54:22 CET 2004

Omlouvam se, ale opravdu to nebylo mineno na Vas.

> Nejdrive to vypadalo, ze to berete rozumne a pak najednou takova bandurska ?

A divite se? Snazim se diskutovat se skupinou lidi, pro ktere bylo MCUatm primarne urceno, o pouzitelnem kompromisu a vyhovujicim reseni. Do toho se objevi Vas "navod" jak jednoduse momentalne zavedene omezeni obejit. Mam takovy pocit, ze z Vasi strany to taky zrovna "rozumne" nebylo :-)))
Az budete ve stejne situaci, tak mozna taky propadnete v podobnem pripade emocim :-))

> Vite co je zajimave ? Nejdrive si troufate napsat aplikaci, ktera bude
> stahovani zpoplatnovat (tedy jednoznacna identifikace stahujiciho je
> podminkou) a pak skucitel, ze neznate jiny zpusob, jak odlisit jednoho
> stahujiciho od druheho. To je trochu podivne ze ? Jestlize umite zajistit,
> aby se dotycny prihlasil a pak vybiral sluzby dle stavu sveho konta, tak by
> snad nemel byt problem udelat to tak, ze se bude nutne prihlasit a pak bude
> povoleno treba stazeni x souboru denne/tydne/mesicne ci jak chcete.

Nezlobte se, ale momentalne pletete hrusky a jabka dohromady. V soucasnosti neni realizovana restrikce na urovni aplikace, ale na urovni FTPserveru a tam zrovna moc moznosti neni :-((.
V pripade omezeni downloadu na urovni aplikace je situace ponekud jina. Zde je jiz ponekud vice moznosti. A ktere budou pouzity, jsem se prave snazil zde prodiskutovat. Asi opet chyba.

Stav v kterem momentalne MCUatm je by zvolen jako co nejjednodussi pro uzivatele. Pokud budu nucen jednoznacne identifikovat uzivatele a omezit mu pocet downloadu, tak to tak udelam.

> Ze nejsem ochoten priplacet 300 Kc mesicne za to, ze mi ISP prideli vlastni
> IP adresu ? A kdo by za to platil ? Az zase takovy prinos to neni a naopak -
> jsem ted vuci svetu za tremi firewally (ISP, domaci LINUX firewall a jeste
> osobni v oknech) a tak mam v pomerne slusnem bezpeci vsechny sve zdrojaky,
> ucetnictvi a dalsi citlive veci.

Asi jsem se zle vyjadril :-)) Nemam pevnou IP adresu, jsem na kabelovce take za vlastnim FW na Linuxu a presto se bez problemu dokazi v jednom okamziku prihlasit a downloadovat z MCUatm naprosto bez problemu ze vsech pocitacu, ktere tu mam. Cim to asi bude :-))))

> Mimochodem - neni na case zahajit fazi distribuce dat z MCU na CD-R ? Nechat
> si poslat postou na dobirku placku s obrazem dat by na obou stranach vedlo
> ke zmenseni emoci, uvolneni linek a snizeni nakladu.

Uz byla zahajena

> Pokud jde o anonymizery, pak nezbyva, nez se je naucit pouzivat a to do
> doby, nez se programatori nauci delat svoji praci poradne. Nechapu, proc by
> se koncovi uzivatele meli prizpusobovat programatorum. To programatori by se
> meli prizpusobovat stavu okolni techniky, ktery je bohuzel takovy jaky je a
> lepsi to nebude.

Aha, takze vlastne za vse opet muzou programatori (ad absurdum: tedy vlastne ja). Vlastne anonymizery byly napsany kvuli neschopnosti programatoru :-)) No mozna mate pravdu.

Chapuli to spravne, je cela tato diskuze o nicem. Proste nadefinuji podminky za kterych je mozne se na MCUatm dostat a v pripade jejich nesplneni jen suse podotknu: "Mate smulu, ale nesplnujete mnou pozadovane".  Pro zacatek by tyto podminky mohly byt: MSIE ve verzi vetsi nez 7, vek nad 38 let, dve a vice deti, vaha pod 80kg - vse musi v dobe prihlaseni mistoprisezne overit dva autorizovani svedci :-)))

S pozdravem
MK