Basic pro PIC

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 14:54:21 CET 2004

Pokud hledite na pristup k chapani algoritmu takto, pak mate s tou
slepou ulickou naprostou pravdu. Ja jsem bohuzel jeste ze stare skoly,
ktera ucila, ze zakladem algoritmu je datova struktura a ze pouze
jazyk, ktery je dovoluje popisovat presne, detailne a jednoznacne se
muze nazyvat modernim programovacim jazykem.

Abychom nerozpoutali flame war a neobtezovali ostatni, pojdme
presunout diskusi o jazycich a jejich slepych ulickach na konferenci
"Plane filosofovani" plane@pandora.cz.

Ales Prochaska