Basic pro PIC

VPohnetal pohnetal
Středa Březen 17 14:54:21 CET 2004

Z vlastni zkusenosti vim, ze je t?eba mit:

1. hotovy HW, kde se dalsi HW pr?ce omezuji jen na pridani LED, odporu,
spinace, IO, .... (podle konkretnich znalosti)
2. je v podstate jedno jaky je to HW, dulezite je, aby vysledek cinnosti byl
viditelny pokud mo?no ihned a aby pripadna chyba nebyla opravovana ve vice
jak jednom kroku; metoda pokusu a omylu je idealni, tedy interpretacni jazyk

Pokud syn zacina tak dal?? kriterie vyberu typu navyky, stredniky, ci zapis
datovych struktur nemaji zadny smysluplny vyznam.

Nezanedbatelne je, kolik penez na tuto etapu (kter? se muze ukazat jako
slepa - nebude mit zajem) venujete.

Pro informaci www.mite.cz/ucb.

V. Pohnetal

MITE - microcomputer technology