Basic pro PIC

serych@panska.cz serych
Středa Březen 17 14:54:20 CET 2004

>krasne, ze to
>
>Jestli nahodou neni podstatny rys jazyka, ze obsahuje pouze jasne a
>snadno implementovatelne konstruke...
... ktere jsou mi u PICa na nic, pokud potrebuji blikat LEDkou, cist stav tlacitka a maximalne poslat znak na LCD....
K cemu mi jsou slozite datove typy - coz je to nejkrasnejsi z Pascalu, rekurze (8 mistny zasobnik) a dalsi fajnovosti?

Chtel bych nicmene timto podekovat vsem, kteri k tomuto threadu prispeli a jako jsem ho zacal, tak ho zas ukoncit, nez se rozhori ani ADMINem neuhasitelny FLAME.

				Jakub Serych