Naladenie RC supravy

corgon corgon
Středa Březen 17 14:54:19 CET 2004

Zdravim konferenciu,
viem ze je tu par ludi od modelarcenia a mam jednu otazku ohladne RC
supravy Hitec Flash 5X.
Kupil som ju ako pouzitu s tym ze je ako nova, no po odskusani sa zistilo
ze ma kratky dosah a serva kmitaju. Odskusal sa iny vysielas s tym istym
kristalom a vsetko bolo v pohode. Usudil som ze chyba je niekde vo
vysielaci, po rozobrati tam bolo par trimrov kde sa dal nast. kmit zdvih a
este nieco po jemnom pootoceni sa suprava zacala spravat uplne v
poriadku. Je mi jasne ze taketo nastavenie nie je ani zdaleka dostacujuce
a nechcem natom takto lietat. Preto sa pytam je tu niekto ochotny tuto
supravu spravne naladit, a ak by to bolo mozne najlepsie zo Slovenska.
Vdaka za pomoc
Ludo

________
Pocitacove hry? http://hry.sme.sk