Kvalita programatora bylo Re: Fronty na MCU

Jiří Krul jKrul
Středa Březen 17 14:54:18 CET 2004

Nevim jak se pozna kvalitni programator, ale kvalitni dodavatel se pozna
tak, ze si ten koncak otestuje bez ingotu :-)))
Nebo jeste lepe tak, ze mu koncaky fungujou i kdyz se vsechno ostatni pos...
.

----- Original Message -----
From: "MK" <info@mcu.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Monday, January 27, 2003 7:13 PM
Subject: Re: Kvalita programatora bylo Re: Fronty na MCU

> Neda mi to a pripojim se jeste s jednou poznamkou.
>
> Na vlastni kuzi jsem poznal co to je chyba v programu - to se vam tak
desetitunovy ingot hnal halou a zastavil se ne na koncaku, ale za zdi (ta
dira pro lokomotivu tam predtim nebyla) :-))) Do programu se vloudila jen
takova mala chybicka - v tomto pripade to byla jen jedna mala, ale podstatna
podminka :-))) A nezlobte se, v tom PLC opravdu nebyly pouzity zadne
komponenty z netu a progam se tam nenaklikaval