ATX Zdroj-Chyba?

Marek Pavlů marekpavlu
Středa Březen 17 14:54:18 CET 2004

A co tak dat tam lepsi, novejsi zdroj.
Snad by dokazal preklenout trochu delsi dobu.
Celou sobotu jsem delal na WatchDogu pro to PC a dnes jsem zjistil,
ze to vypadlo jen jednou.
Problem je v tom, ze kdyz to vypadne, tak se PC kouslo fakt poradne.
Jedina moznost je vypnuti a zapnuti zdroje.
Ale behem toho muze byt nekolik obycejnych resetu,
ktere zrovna ted nemou zjistit.
Musel bych upravit program tak, aby po staru zapsal
do zvlastniho logovaciho souboru.

Takze je moznost, ze to behem dne vypadlo i 5x.
To je tak prumerna hodnota za posledni tyden.
No a abychg rekl pravdu, tak na dochazkovy system je to
moc. Jeste, ze je to jen prototyp.

Ale napada me, ze jim tam chodi vice PC, tedy novejsich
a tyto problemy se neobjevily.
Jen na jednom PC odesel 300W zdroj, ale kdyz nesjou alespon
dva, tak nemuzu pocitat, ze to na sobe zavisi.

Marek Pavlu