kvalita CD mech. v audio pristrojich?

Zdenek snasel.zdenek
Středa Březen 17 14:54:14 CET 2004

Zdravim,
Mam TEAC a palim rychlosti jaka je na CD.
Ony ty CD jsou optimalizovany na tu rychlost.
Mam zkusenost ze paleni 4x na CD Verbatim 24 je horsi nez paleni 24x.
Fakt je to , ze se kamaradovi rozstrelilo CD primo v mechanice pri paleni
40x . Zacalo praskat od stredu.
Kvalita paleni je take zavisla na nastaveni kvality vzorkovani. Vsechno se
da nastavit. Ta nejnizsi kvalita ma jen par vzorku a kdyz nevyjde soucet tak
se to sekne .
U vyssiho vzorkovani je paket zapsany jinak a lepe se opravuje.
Souhlasim s tim, ze pokud nekdo koupi demo-napalovacku treba AOPEN za 900
penez tak se nesmi divit , ze toho vic znici nez napali..

Zdenek
----- Original Message -----
From: "Mal? Japonec" <hw-news@jiffaco.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Wednesday, January 29, 2003 1:03 AM
Subject: RE: kvalita CD mech. v audio pristrojich?

> Jedne takove hypoteze se rika burn-prof. Zvlaste experti, kteri pri
vypalovani tvrde zatezuji system pristupy na disk a libuji si ze pali 40
rychlostne s t?m mohou m?t probl?my. On vyrobce sice rika, ze je konec
buffer underrunum, ale ja osobne obcas radeji neco vyhodim, nez mit CD,
ktere nejde cist. Osobn? m?m 48x ple.x.tora a vypaluji 16x az 24x, protoze
to pisou na mediich. Kdyz jsem mel tu mechaniku novou, vzal jsem absolutni
noname CDR vypalil 48x a chlubil se s tim ze to je vypalene za 2 minuty
(nebo kolik) a chyt?? lid? ??kali, to nikde nep?jde p?e??st, jen?e ono ?lo,
v?ude, dokonce i na star?? (4x) mechanice.

> Nedavno jsem musel prepalit sestre audio CD koupene v krame, ktere ji
nechralo a reklamaci neuznali. Udelal jsem ji kopii min 24x a hraje ji na
vezi pochybene kvality zcela bez problemu.

> Nekdo mi dokonce rikal ze pri nizsich rychlostech paleni sou pity mene
zaostrene nez pri rychlejsim paleni a ze mechanika co umi 48x by nemela
palit 1x. Ono asi hodne zalezi cim palite, jestli date za vypalovacku 1500
nebo 4 tisice.