protokol IFF

Krucinsky Ladislav ladislav.krucinsky
Středa Březen 17 14:54:10 CET 2004

Podud je znam kmitocet pri stejne rychlosti pri priblizovani i vzdalovani,
tedy dva kmitocty, kmitocet nosne neni treba. Pokud jsem pocital dobre, tak
v=vo*(f1-f2)/(f1+f2), vo je rychlost sireni (pro zvuk priblizne 330m/s)

EH

----- Original Message -----
From: <flossy@centrum.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Wednesday, January 29, 2003 4:19 PM
Subject: Re: Doppleruv radar

Pokud je mi zn?mo, tak dopler?v jev je zm?na nosn?ho kmito?tu
impulzu, odra?en?ho od c?le (ob?ktu) v z?vyslosti na jeho radi?ln?
rychlosti. Potom mi tedy nen? jasn?, kde vezmete nosn? kmito?et z
mikrofonu a nev?m s ??m p?ijat? sign?l budete porovn?vat.Pokud by
jste mohl, vysv?tlete mi pros?m princip.