Doppleruv radar

MK info
Středa Březen 17 14:54:10 CET 2004

> To je mo?n?, ale s dopplerov?m jevem to p?eci nem? nic spole?n?ho. To
> ?e provedete FFT je hezk?, ale akor?t zjist?te spektrum sign?lu a
> jeho zm?nu v z?vyslosti na ?ase. M?l jsem v ruce sejsmick? ?idla
> pomoc? kter?ch se porv?d?lo rozezn?v?n? typ? letadel, je to zaj?mav?
> a vcelku to i funguje, ale doppler?v posuv to nepou??valo.

A proc mnou popisovana metoda nema s Dopplerem nic spoledneho?? Nic jsem nepsal o FFT. Pouze uvazuji, ze pokud dokazi identifikovat priblizovani, prujezd a vzdalovani zdroje zvuku, tak z toho dokazi spocitat i rychlost. U priblizujiciho se zdroje zvuku bude frekvence vyssi u vzdalujiciho se nizsi :-)) Doppler hovori snad o necem jinem ???

A ten pokec o vojenskem vyzkumnem ukolu byla jen perlicka, ktera s popisovanou metodou nemela nic spolecneho :-)) Pouze ilustrovala moznosti a presnost zpracovani zvuku

MK