adapter pre olympus C220

Majodi Majodi
Středa Březen 17 14:54:09 CET 2004

Hello.

Mam obavu aby to nemali chranene nejakym impulzom ked to predavaju
tak draho (cca 2000).Bojim sa aby to nezhaslo, preto sa pytam.

jvc> Ja jsem pouzil adapter z historickeho pocitace Amiga. Ma dve
jvc> vystupni napeti. Ja jsem novym kablikem s odpovidajicim
jvc> konektorem vytahnul jen potrebnych 5V. Ja mam Olympus C100, ale
jvc> predpokladam, ze to bude stejne - overit. Jinak jsem videl
jvc> prodavat pulzni adapterky 5V/2A a nebo sehnat jiny podobny - z
jvc> kabeloveho modemu nebo tak. Napeti se da v urcitych mezich
jvc> vetsinou upravit jen odporovym delicem.

jvc> ---- P?VODN? ZPR?VA -----
jvc> Od: "Majodi" <Majodi@centrum.cz>
jvc> Komu: "hwKonfera" <hw-news@list.gin.cz>
jvc> P?edm?t: adapter pre olympus C220