Rozmery SMD

Jan Skalický skalda.hw-news
Středa Březen 17 14:54:09 CET 2004

> Nebude ale pri vyssich rychlostech vypalovani nizsi zivotnost
> laseru, ktery musi zakonite mi vyssi vykon, i kdyz kratsi dobu?
> Jake jsou dnes vlastne zivotnosti vypalovacek?

Muj predchozi plextor vydrzel necele dva roky, pak si zlomil kablik k hlave, po nekolikahodinove oprave zase palil ale po roce zacal mit problem se ctenim konce CD, asi zase kablik, pak jsem nasel nekolik CD, ktere nesli na konci precist ani jinde, koupil jsem jineho (stve me ze se nedaji sehnat SCSI, protoze IDE je samej problem, porad by to chtelo behat PIO a nekdy to da prace tomu domluvit, s SCSI jsem nemel za celou dobu jedinej problem, tenhle mam asi 2 mesice a nez jsem prisel ze na doplnkovem radici proste UDMA nepojede, ztratil jsem celej den), za ty 3 roky prvniho jsem mohl vypalit tak odhadem maximalne 2 tisice disku v to pocitam i par CDRW cas od casu prepisovanych zalohami.

Vzhledem k tomu, ze kazda laser dioda ma taky snimaci fotodiodu, kterou si meri uroven vykonu, pochybuju ze by byl v tohmle problem, koupil jsem z bazaru na soucastky nepalici CDRW (za 200kc) a cetla, chybove palila CDR a pri pokusu o CDRW napsala rovnou "chyba nastaveni urovne laseru", takze bud byla nekde posrata, nebo odesel vykonovej laser, ale dobre na tom je, ze to sama poznala, pro paleni CDR zrejme vykon postacoval, nakonec jsem ji odpalil dokonale, diodu mam v supliku, sviti pekne, cervene, nebojte jeste vidim :)

MaJa