Aky C prekladac pre AVR kupit

Robert Vida vidar
Středa Březen 17 14:54:07 CET 2004

Ked som to skusal, nemal som k tomu manual. A ten makefile obsahoval velke mnozstvo roznych nastaveni, ktorym som nerozumel. Prilozene priklady sa mi podarilo prelozit, ale ak by som mal sam nieco od zakladov napisat, neviem ako by to dopadlo.
Mne sa velmi paci CVAVR, pretoze pri preklade najprv vytvori asm subor v ktorom su v komentari zahrnute C-kove zdrojove prikazy (riadky C programu) a mozem zkontrolovat ako sa co prelozilo. A manual sa mi zda vynikajuci, je tam popisany sposob odovzadavnia parametrov pri volani funkcii, vracanie navratovej hodnoty, ... Jednoducho sa kombinuje ASM s C.
Robo.

VYSKUSAJTE UPLNE NOVY MAIL NA ATLASe! http://mojmail.atlas.sk