oprava zesilovace

Ondrej Tesar - Boza boza1
Středa Březen 17 14:54:06 CET 2004

qQ> Dobry den,
qQ> potreboval bych akutne poradit co znamena tento prikaz CMP #!64 . Dik
qQ> Vlada

qQ> P.S. nejak jsem se s tim jeste nesetkal.... je to neco porovnani s
qQ> akumulatorem A

Znak '#' se pouziva jako prefix pro konstantu. Co znamena ten
vykricnik nevim, snad je to prefix ciselne soustavy (radix).
V motorolackem assembleru jsem jiz dlouho nic nepsal, ale vzpominam si,
ze pokud jsem chtel zadat hex. konstantu, pouzival se znak '$'.
Dekadicke konstanty se psaly bez prefixu.
Cili ta 'vase' instrukce pak vypadala takto:
CMP #$64 (porovnani obsahu akumulatoru s konstantou 64 hex)
CMP #64  (porovnani obsahu akumulatoru s konstantou 64 dec)

Take ten vykricnik muze byt preklep.

Jako posledni vzdy zbyva moznost: RTFM :-).

--
S pozdravem,
 Karel