Obsluha UART 51?

Miloslav Kazda miloslav.kazda
Středa Březen 17 14:54:04 CET 2004

A co takle pouzit Ethernet a Switche ?
Je to vymysleny, funguje to, je to rychli.
Pokud pozadujete zalozni trasu, tak jednine routry a dynamicke vyvazovani
zateze.

	Slavek

> Pokud jsem spravne pochopil smer Vasich uvah, tak chcete eliminovat zatez
jednotlivych stanic.

> Skuste, ale premyslet trochu dal. Rekneme, ze Vase uvaha je lehce
implementovatelna pri komunikaci typu Centrala <-> Stanice, kdy je
komunikace inicializovana Centralou. V tomto pripade je sice zbytecna, ale
pouzitelna. V pripade, ze budete pozadovat i komunikaci Stanice<->Centrala
(inicializace komunikace Stanici) nebo Stanice <-> Stanice Vam ale znacne
narostou pozadavky na "inteligenci" jednotlivych smerovacu. Budete muset
implementovat routovaci tabulky a jejich konfiguraci. V pripade, ze budete
pozadovat automatickou dynamickou konfiguraci se nevyhnete zbytecnym
komunikacim Stanice->Smerovac, Smerovac->Smerovac a najednou zjistite, ze
vlastni propustnost Vam rapidne klesa oproti neinteligentnim splitterum.