fetdioda

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:54:01 CET 2004

Zdravim,

Mozna ze mne ukamenujete, ale proc to delat slozite, kdyz to jde
jednoduse.. Na ty routry neni treba zadne PC, nato dneska staci Virgo
nebo neco jineho hloupeho, nejakej malej trosku chytrejsi autonomni
switch..

Hlavne pouzijete neco hotoveho, co nemusite vyrabet a implementovat
tisice protokolu...

Na Vasem miste, bych si rovnou polozil TP kabely, protoze pokud
takovehle projekty znam, stejne to u neceho komercniho skonci...

Reseni Embedded Ethernetu je cela rada.. Mozna ze to bude vyrazne
snazsi nez to delat cele svepomoci...

Hezky Den
                                               Jan Rehak
--