extern sbit v u*Vis2 K*e*i*l

Jiří Krul jKrul
Středa Březen 17 14:53:59 CET 2004

Tak tohle jsem nejak nepochopil, jak pomuze sample-hold integracnimu sigma-delta prevodniku od ruseni ???
A to jsem dostal od Vedrala 17.2.78 z predmetu Merici prevodniky ... vyborne :o))
  ----- Original Message -----
  From: Tom?? Dresler
  To: hw-news@list.gin.cz
  Sent: Monday, February 03, 2003 12:12 AM
  Subject: RE: Sigma delta prevodniky

  Sigma delta je ve sve podstate integracni p?evodn?k. Abyste zamezil
  n?jak?mu ruseni, se?e?te si nejaky sample-hold nebo track-hold obvod.
  Hledejte taky kombinaci delta-sigma, nekdy se pouziva tak :) Celkem
  slusna jsou skripta doc. Dada a doc. Vedrala Virtu?ln? metody
  digitalizace.

  Vicenasobny DA resi t?eba Analog Devices, lze si nechat poslat vzorek.
  To reseni s MUXem je sice zajimave, ale 12 bitu presnost asi neudr??te,
  problem bude s rychlosti nabijeni kapacit a se svodem...

  Kdysi jsem n?co takoveho celkem neuspesne zkousel, ale to jsem byl mlady
  a blby (ne ze bych dnes uz nebyl :o)

  Edison_CZ