Motorola ASM

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 14:53:57 CET 2004

Program SoundForge + noisereduction plugin v2. Je to asi to nejlepsi
co se da rozumne sehnat. Neni nejlevnejsi, ale znate to, zkuste treba
P2P
> Od: Milo? St?skal <stiskal@stonline.sk>
> Komu: hw-news@list.gin.cz
> CC:
> Datum: Sun, 02 Feb 2003 19:53:32 +0100
> P?edm?t: Uprava magnetofonovych kaziet
>
> Dostali sa mi do ruk magnetofonove kazety.
> Boli nahrane na nejakom kvalitnom magnetofone z polovicnou
rychlostou a pravdepodobne DBx alebo ako sa ten system na potlacenie
sumu vola. Rad by som tie nahravky dostal do nejakeho normalneho
stavu.
> Nahral som ich do pocitaca cez zvukovu kartu, pomocou programu
spomalil na polovicu. Teraz je uz rozumiet co na kazete je, ale v
nahravke je velka uroven sumu. Ked odstranim sum pomocou nejakeho
volne pristupneho programu, tak hlas znie ako z deraveho hrnca.

Valent?nsk? inspirace pro V?s! Napi?te b?sni?ku, po?lete p??n??ko, darujte kytku, uva?te romantickou ve?e?i! Tipy hledejte na http://valentyn.centrum.cz