Indikace teploty

Petr Krc pekr
Středa Březen 17 14:53:57 CET 2004

| Odes?latel: Ji?? Krul <jKrul@seznam.cz>
| 1.
| Poradite mi nejaky dobry zdroj informaci o sigma delta prevodnicich, jde
mi
| o teorii.

Docela dobre byly info v modrem AR nekdy z roku 84-85.

| Jak se zda budu muset spachat aplikaci s ADUC834 , kde je 24bit adc
| (rozliseni 18bit)
| a mam takovy pocit, ze to bude chtit nejak resit vstupni obvody pro tento
| prevodnik, aby to nemerilo uplne bludy a neovlivnovali to i skvrny na
| slunci.

Proste ty dolni bity ignorujte :) Docela dulezite hodnoty jsou krome S/N i
SFDR ale taky jakeho radu je filtr vevnitr (vetsinou se neudava). Filtr
radu vyssiho nez 3,14 nebo 3,16 (to posledni misto nevim presne) piska. To
piskani se NEKDY potlacuje spec. algoritmem v nasledujicich obvodech na
ziskani "cisla". To ze S-D prevodnik ma 18 bitu neznamena, ze mate 18 bitu
presnost, vetsinou spis pocitejte tak s 14-15. A cim vyssi rad ve zpetne
vazbe, tim vetsi bordel v signalu.

Pro merici aplikace jsou nejvhodnejsi prevodniky klasicke (flash, SAR).

| 2. Existuje nejaky obvod (MUX +BUF) vhodny pro 12bit DAC ? Potrebuji vice
| DAC prevodniku nez mam a tak me napadlo reseni s analogovym prepinacem +
| vystupni bufer, pokud nekdo neco takoveho vyrabi ?

Dokonce se takove prevodniky s integrovanym muxem delaji.

JL.