"RS232 cable free"

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 14:53:55 CET 2004

On Tue, 4 Feb 2003, koli pl wrote:

> [...]
>
> Aby som co najviac znizil naklady, pouzil som
> napajanie z 3-faz, na usmernenie 3x usmernovaci mostik
> B1000C35000 (1000V, 35A), ked som vyuzil dve vetvy
> jedneho mostika paralelne. Usmernovaci blok mam od
> zvaracky oddeleny, takze samotnu zvaracku je mozne
> napajat po 3 zilovom kably ... +, - a PEN (ochranny
> vodic). Je to vyhoda lebo clovek nemusi mat 3-faz
> predlzovacku, ale staci mu obycajna na 220V.
> Zvlnenie takto usmerneneho napatia je velmi male (4%),
> takze na vyhladenie stacia relativne male elyty... .
> Pouzil som 2ks na 400V do serie, stred serioveho

Jake je celkove napeti ktere se pouzti do primaru pri pouziti toho
3f napajeni ? Jestli jsem to dobre pochopil tak 600V ? Ty BUP314
jsem chtel taky nekde pouzit (vysoke napeti velky proud) ale pro
klasicke spinace ze zdaji byt pomale.

Na sekundaru neni zadna tlumivka - to proudove omezeni tedy dela to
rozptylove trafo ? Jak se to reguluje - nejak mechanicky ? Taky by
mne zajimaly subjektivni pocity jak se s tim svari ?