velke trafo-proudovy puls

Vaclav Danecek danecek
Středa Březen 17 14:53:49 CET 2004

Vysvetluje se to pomerne dobre, ale pomerne blbe se to derivuje v MCU :-)))

pokud si pamatuji tak pro numericke derivovani je nutne provest aproximaci
funkce, coz mimo jine lze pomoci:
Interpolacniho spline
Aproximace pomoci Cebysevovych polynomu
Aproximace metodou nejmensich ctvercu
Interpolacnim polynomem.

nicmene nekak me nenapada jak to narvat do maleho MCU

----- Original Message -----
From: "Dolezal Dusan" <dolezal@zoner.com>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Thursday, February 06, 2003 10:00 AM
Subject: RE: Rychlonabijacka na NiMh

> Druha derivace. Ono se to mozna blbe predstavuje, ale je to celkem
jednoduche.

> Prvni derivace je smernice tecny k nabijeci krivce. To neni problem
(priblizne) urcit. Nabijeci krivka je celkem notoricky znama. Kdyz si ty
prvni derivace zobrazite jako krivku (samozrejme je to potreba trochu
vyhladit a upravit), dostanete takove dva krasne kopecky a vrchol toho
druheho kopecku je hledany bod (tecna je vodorovna neboli druha derivace je
rovna nule). Matematikum se mozna jezi vlasy, nicmene to snad jako
vysvetleni staci.

> Pokud bude zajem, muzu nejake namerene grafy poslat.
>
> Dusan Dolezal

Behalf Of Jir? Krul