kompilatrory C a win????

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:53:49 CET 2004

Ja vim ceho se chytit, ale za to bude mit
pulka konfery chut mne zahlusit.
Zkuste ASM, pak to dela jen presne to,
co je ve zdrojaku napsano :). Mam ted tady
zdrojak pres 200kB (samozrejme hromady komentaru)
pro PIC18F452 a jeste jsem se neutopil a pomalu
to dopisuju a dokopavam kam je potreba.

- dukaz misto slibu :)

BTW, co je to u jednochipu tzv. vypadek ? :))).

Nevim co mate za typ PICu, ale nedari se Vam nahodou
misto zapisu do EEPROM pro data prepisovat FLASH,
protoze mate nastaveny zapisy do ni ? Overte (pokud
to onen PIC ma) nastaveni EECON1,EEPGD bitu.

Abych tedy nebyl pouze destruktivnim elementem :).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: ing Jarom?r BUCHT?K [mailto:jaromir_buchtik@rametchm.cz]
Sent: Thursday, February 06, 2003 12:14 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: kompilatrory C a win????

Zdravim Vas. Mam pravdepodobne problem s kompilatorem C2C pro microchip.
Stavaji se mne takove divne veci. Pri pouyiti optimalizace level1 se dany
program chova docela mravne (vypadek programu je asi jednou za hodinu.
Vetsinou se to projevi pri predvadeni), pri optimalizaci level0 jsem uplne
zniceny tim pohledem na samovolne resetujici zarizeni, ktere si samo
p?episuje vnitrni datovou flesh. Bude urcite nejaka ptakovina, Ale uz nevim
ceho se mam chytit.

S pozdravem Jarek Buchtik

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.