Rychlonabijacka na NiMh

Dolezal Dusan dolezal
Středa Březen 17 14:53:47 CET 2004

Zdravim,

takze jak jsem slibil, vyhrabal jsem doma nejake ty nabijeci krivky. Mam toho jeste povicero, ale ne vsechno se da ukazovat, mel jsem na to takovy primitivni pripravek a programek, ktery to odchytaval bezel v DOSu spustenem z Windows a obcas se nejak prerusila komunikace, takze ty grafy jsou obcas ruzne prerusene a neuplne. Nabijeci doba je ruzne dlouha, protoze jsem obcas umyslne nabijel i malo vybite clanky, nabijeci proud byl vetsinou kolem 1C.

Bilou barvou je vlastni nabijeci krivka, modrozelenou prubeh prvni derivace, ktery uz je tim algoritmem ponekud upraven ( kvuli snazsimu detekovani inflexniho bodu), jsou tam krasne videt ty dva kopecky. Cervena svisla cara urcuje misto, kde byl detekovan inflexni bod a ukoncilo by se rychle nabijeni. Na to, jak je ten algoritmus primitivni, je to kupodivu docela spolehlive (presto ze nektere clanku uz toho maji dost za sebou a ta krivka u nich byla docela pofiderni).

Hodil jsem to na adresu www.bohousek.com/duffa/nabijeni.

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of jiri@bezstarosti.cz
Sent: Thursday, February 06, 2003 10:37 AM
To: 'hw-news@list.gin.cz'
Subject: RE: Rychlonabijacka na NiMh

A co ty grafy hodit nekam  na web ? Rad bych se take mrknul
a asi nas bude vice. Takove grafy jsou bezva informace, protoze
jste vyzkousel par ruznych clanku a to da dost prace a kdyz
uz jste to udelal, byla by skoda (pokud jste ochoten se o info
podelit) to nepustit mezi lid.

A kus mista na webu vzhledem k Vasi domene v e-mailu asi
nebude problem, ale pokud se pletu, mohu jiste s umistenim
na web vypomoci.

--
Jiri Bezstarosti