Spracovanie signalu z IRC

Vaclav Danecek danecek
Středa Březen 17 14:53:45 CET 2004

Nejrychleji pracujici SW dekoder jsem delal tak , ze jsem pripojil vstupy na
PA0, PA2. Rotaci doleva jsem automaticky precetl oba vstupy a zaroven
zapamtoval predchozi stav do PA1,PA3. Udelal jsem neprimy skok podle PA a
zpracoval. Takovy program se ale musi napsat absolutne v assembleru.

Danhard

----- Original Message -----
From: "Snail Instruments" <snail@iol.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Friday, February 07, 2003 3:44 PM
Subject: Re: Spracovanie signalu z IRC

(2 pravouhle signaly posunute o 90?) na jednocipu. Potrebujem spracovat
signal do 100-150kHz s procesorom AVR. Uz niekolko hodin hladam na inete,
ale neviem ako definovat podmienku hladania v Google (ako sa tomu hovori v
anglictine).

> Resenim je stavovy automat:
>
> Stav  A   B
> 0     0   0
> 1     1   0
> 2     1   1
> 3     0   1
>
> Vzorkuje se pravidelne dostatecnou rychlosti, podle soucasne a predchozi
urovne vstupu se poloha pricita nebo odcita. Pokud je treba pri frekvenci
150kHz zaregistrovat zmenu faze 90st, bude treba vzorkovat nejmene 600kHz,
radeji o neco vice. Dostatek MIPSu bude klicem k uspechu pri SW reseni.