vga2pal s AD722

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:53:44 CET 2004

V jakem AR to je? Resim problem, jak video z pocitace dostat na VHS. Taky uz
me napadlo pres Power Strip preladit videokartu na 50 Hz a pripojit k tomu
barevny koder. Ale co s tim dal? Pokud na karte nastavim 50 /15625 Hz,
nemuzu tam pripojit monitor. Pokud to s televizi nepujde na prvni zapnuti,
jak se s tim pocitacem bez monitoru domluvim?
Mel bych dalsi dotaz: Jak fungujou graficke karty s TV vystupem? Pro monitor
se zobrazuje s jinym snimkovym kmitoctem a jeste neprokladane. Pro TV vystup
si ta karta bere data zvlast a tak jak to chce televize, nebo to nejak
(pochybne) prevadi z dat pro monitor (nesouhlasi snimkovy ani radkovy
kmitocet a jeste je to prokladane)?
Andel

----- Original Message -----
From: <mjfox@centrum.cz>
To: "hw konference" <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Friday, February 07, 2003 8:24 AM
Subject: vga2pal s AD722

Zdravim, nezkousel jste nekdo postavit prevodnik VGA na PAL podle am.
radia? Mam starou AGP VGA kartu (STB Riva128), ktera ma i TV vystup
realizovany pomoci tohoto obvodu (resp. je tam podobny AD724). Ta
karta ma chybu - svisle pruhy v obraze v grafickem rezimu
(predpokladam vadna nektera pamet), ale ten prevodnik na TV by sel
pouzit. Zajima me ale jina vec:

Pokud postavim prevodnik VGA na PAL s AD722 (724), jakym softwarem
prepnu videokartu na 50Hz? Cetl jsem v nejakem datasheetu od AD o
DOSovske utilitce, ale zajima me software pro Windows.
Pokud nekdo vite, predem diky za odpoved.

Pavel Kadecka.

Poslouchejte Radio Impuls a vyhrajte v?kendy pro dva v evropsk?ch
metropol?ch. V?ce na Radiu Impuls a http://www.netimpuls.cz!