Spracovanie signalu z IRC

Vaclav Danecek danecek
Středa Březen 17 14:53:44 CET 2004

At 14:26 9.2.2003 +0100, Lukas Burda wrote:
>A proc vam vlastne vadi ty slozite rutiny?? Ten procesor bude delat
>jeste neco jineho? Pokud merite rychlost koule v bowlingu, tak i kdyz
>jsem prosel uz dost bowling baru, nikde sem nevidel ze by meli tak
>rychly pocitani kuzelek, aby 51 mezitim nestihla jedno sebedelsi deleni.

Jasne,ten procesor se moc nenadre,klidne bych tam ty slozity rutiny
pouzil,ale 1. mi to pripada takovy neelegantni,protoze to tutove jde cely
obejit nejakou fintou,ktera me nenapadla
2. nektery lidi tady z konference by mi rekli,ze jsem slepovac rutin
stazenych z Netu ;->>>
BTW:nemam ani nejmensi predstavu o tom,jak rychle se da ta koule hodit a
doufam,ze ten dvoumistny displej bude stacit ;-)
S pozdravem           with best regards
                 EZA-TV Vrchlabi
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
    Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
    543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
    Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv