Zahada odesleho meraku

Kadoun Vaclav RBCB/TEF1 Vaclav.Kadoun
Středa Březen 17 14:53:43 CET 2004

Zdravim,
nevim, jestli je to vlastnost PU510, ale lezi mi doma ve skrini jeden presne
timhle zpusobem odesly... po nekolikate vymene MHB7106
(naposledy odesel dokonce i ten druhy CMOS na generovani signalu pro LCD)
sice ukazuje, ale nejak divne... A nez abych ho zase
oteviral a dobyval 7106 zpod displeje, koupil jsem v OBI takovou malou
oranzovou mrchu za 199,- a pote co jsem ho s prekvapenim
kontroloval 6.1/2 mistnym multimetrem jej pouzivam dodnes... az odejde, tak
ho proste vyhodim. To je ta dnesni technika :-)

V.

-----Puvodn? zpr?va-----
Od: Jaroslav Lukesh [mailto:lukesh@seznam.cz]
Odesl?no: 9. ?nora 2003 23:29
Komu: hw-news@list.gin.cz
Predmet: Re: Zahada odesleho meraku

| Odes?latel: Petr Stehlik <petr.stehlik@atlas.cz>
| Pokud si pamatuji tak je tam nevhodne navrzeny plosny spoj a vnitrni
| rozlozeni.
| Pravdepodobne ho odpraskla napetova spicka nebo statika.

Statiku vylucuji a napetova spicka - no nevim, bylo to mereno mezi trafem a
usmernovacem na pajecich ploskach toho trafa. Pricvakl jsem sondy
krokousem, no a koukam, cisla behem vteriny vyjela az kamsi a ukazovalo to
-1___, behem dalsi vteriny displej zesvetlal a neukazoval nic. Po odpojeni,
vypnuti a zapnuti uz ukazoval jenom -1___ :(

Po vymene 7106 sice jede, ale mam takovy nedobry pocit. Jednak neni
zkalibrovany (to by az tak nevadilo, ten 7106 predtim byl taky kalibrovany
podle ruckoveho meraku za 2 kila), ale spis se s nim bojim merit, aby
neodesel znova, prece jenom 7106 neni zadara (ikdyz tahle zrovna byla, ale
to neznamena, ze ji musim odprasknout taky).

JL.