Vzorky od Microchipu / MAXIM

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:53:38 CET 2004

| Odes?latel: Jaroslav Rybarik <rybarik@xtech.sk>
| Ked ide o tie vzorky od MAXIM, mate niekto skusenosti so zasielanim na
| Slovensko? Objednavali sme par kuskov, pred vyse pol rokom, ale nic, ani
| nenapisali, ze neposlu, vsetko sa tvarilo, ze je to vporiadku. Aj ked
| medzitym sme to vyriesili bez tych obvodov, stale mi to vrta hlavou ...

Mozna jste na blacklistu - tedy jako Slovensko, do nekterych zemi
neposilaji ikdyz je tam maji uvedene. Anebo posta. Uz nekolikrat se mi
stalo, ze nic nedoslo, pritom jsem mel avizovany i datum odeslani. A nejen
od Maximu (u nej se mi zase stalo, ze diky roztrzene obalce papiry dosly,
ale krabicka nikde). V lete mi mely dojit na projekt spinane zdroje, no a
nikde nic, kdyz se to kvuli tomu prosvihlo (vyrobce v nemecku a sehnat ty
svaby tady v obchode v rozumne dobe nebylo mozne), dal jsem jim to vedet a
ani ne do tydne byla zasilka tady, cela pomackana, polita od nejakeho
lepidla (jeste to i trochu lepilo), snad s milionem samolepek, no proste
prvotridni dezolat. Jenze to mi uz to bylo prd platne. Clovek jednou
dostane na kseft neco udelat a nic. Tak to jsou kvalitni sluzby UPS :-(

JL.