Vzorky od Microchipu / MAXIM

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:53:31 CET 2004

| Odes?latel: Vaclav Danecek <danecek@mbox.dkm.cz>
| Tohle je skutecne o ignoranci, ale o Vasi  :o(

Pokud vim, tak jsem tim jedine ignoroval pozadavek admina na text bez
cestiny.

| Muzete me tedy prozradit co bych si mel nastavit v prohlizeci, aby byla v
| archivu konference citelna Vase hlaska
| http://list-archive.gin.cz/hw-news/0302/msg00689.html ???

Nic, je to problem pouziteho listserveru. Proto admin doporucuje psat bez
hacku a carek.

Pokud budete mit nastaveneho klienta jak popisuji, budete mit s nim nejmene
problemu, ale proste v tehle konferenci to neprojde. mbox soubory tak budou
citelne i v normalnim editoru bez toho abyste musel louskat co se skryva za
sekvenci znaku =EB4 a pod.

JL.