Citac 1G3 z AR PE11/01

Imro Konkol konkol
Středa Březen 17 14:53:30 CET 2004

Zdravim,

nema niekto skusenosti s ozivenim citaca uvedeneho v Subj? Kamarat sa s tym trapi a stale mu to nechodi. Je tam pouzity PIC 16F84 a LCD s HD44780 1 riadok x 16 znakov, ktory ma ale internu organizaciu 2 riadky x 8 znakov. (Pripojenie displeja na PortB: RB7,RB6,RB5,RB4,RB3,RB2,RB1,RB0 -> DB7,DB6,DB5,DB4,E,R/W,RS,- )
Po zapnuti sa tmavo podsvieti iba lava polovica displeja. Ako som spravne usudil, chyba je v inicializacii displeja. Pripravil som mu teda program na inicializaciu do dalsej 16F84 (cca. 100wordov, ktore mi uz k tomu povodnemu programu nevosli a nechcel som velmi prekopavat ten povodny zdrojak). Ked zinicializoval displej pomocou mojho "inicializatora" a pripojil citac, ktory uz bol pod napetim, vsetko chodilo az do resetu normalne. Po resete zase prebehla nespravna inicializacia (povodnym PICom)  a svietila opat len polovica displeja.
Nema niekto upraveny HEX, pripadne (v ramci vlastnej planovanej stavby) chut upravit ASM?
Clanok aj so zdrojakom je mozne najst na: http://www.rimtec.sk/ikon/citac1g3/

Prajem pekny den.

Imro Konkol

P.S.: Moj navrh bol prerobit to cele aj s "dobrou" INI rutinkou do 16F628. Len to vyzaduje trochu viac casu