Budic na 7segm. LED

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:53:29 CET 2004

Ted mam navrzeny 12x 14segment+DP s multiplexnim
buzenim a melo by to poustet do kazdeho sviticiho
segmentu temer 50mA. Tak uz jsem sam zvedavy, zda
to bude jeste rozumne svitit (staci, aby to bylo
dobre viditelne v pritmi a v noci), kdyz budu muxovat
12ks segmentovek. Nakonec to se uvidi, jde o hracku,
takze opravdu o nic nejde. A jaky to bude mit
odber si jiste kazdy spocita sam. Bude to zivene
z pulsniho zdroje 5V a to z jedineho duvodu a to
toho, aby to cele utahl 12V/500mA adapterek do zdi.

Myslim, ze je z toho jasne videt, ze tady o nejaky
kazdy mA fakt asi nepujde :))).

A ridit to bude AT89C51, tedy s prevodem na X segment
problem nejak zadny nemam :).

Bude se to ovladat seriovou lajnou, tedy mozna by se to
mohlo libit tvurcum MP3 playeru na bazi PC, kteri
budou mit o problem mene - zdroj 5V s dostatecnym
moznym proudem totiz uz v tom stejne maji.

--
Jiri Bezstarosti