Re: PIC a zobrazovac

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:53:28 CET 2004

To zn? dobre. Referenèn? napet? se tam d?t mus?, z nap?jen? to
samozrejme br?t nelze. To co chci merit ale tak? nebude 0-5V
(0-4,096V) ale vystup z termo?lanku zes?len? opera?nim zesilova?em,
tak ?e pro? ne 4,096.
Radek

Dne 14.??nor?2003, <hw-news@list.gin.cz> napsal:

> A potrebujete tech 5V? Pokud by stacilo maximalne 4.096V, tak tam dat externi referenci (treba tl431 za par kacek) a jenom nasobit 4 (bit posunem) a mate to rychle, jednoduse a uplne presne.
>
> Dusan Dolezal

Reklama:
Aktualni zpravy z domova i ze zahranici, krimi, kultura, sport, zpravy ze spolecnosti, vztahy a sex, horoskop a televizni program
http://www.novinky.cz