Pripojovani zarizeni na USB

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:53:28 CET 2004

"A" je pane Lukesi spravne. Cili USB-HUB Vas nemine ...
pokud nemate a staci full-speed, doporucuji samplik TUSB2036, je to banalni
obvod v LQFP-32, tudiz i mikropajeckou i doma pajitelny, nepotrebujete zadne
enumeracni kanaly a programovani EEPROM a s ridicimi piny si muzete v nouzi
pohrat (OC# na pull_up, ostatni dle datasheetu nechat volne nebo na pull_up
podle zvolene koncepce napajeni downstreem portu: jinymi slovy, zda budete
obe Vase zarizeni napajet ciste z kabelu tohoto HUBu, nebo zda bude mit HUB
vlastni napajeni). Dokonce lze sehnat i ridici obvody spravy periferie
napajeni a mel by jste USB HUB se vsim vsudy. Je to hezke hrani, celkem tri
integrace a potesi Vas, ze to wokna prijmou ihned za sve, aniz by jste
cokoliv programoval.
(Ale abych nebyl peskovan vecnymi vsekupujicimi :), USB-HUB lze samozrejme
velmi levne koupit ...)

Chcete-li vysvetleni proc je treba HUB, podivejte se bud do USB specifikace
a nebo nekam, kde je vysvetlena USB topologie. Na koncepci USB-HUBu je
postavena cela architektura USB. Jinak je to u USB-on-the-go, ale tam Vas
dotaz nemiril ...
Hezky den, Simon Cihelnik