led pole

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:53:27 CET 2004

Ten specialni driver by me zajimal. Mam tiskarnu HP840, u ktere pisou
rozliseni az 1200 DPI, ale v cernobilem rezimu jde jen na 300. Nevim, jestli
je to omezene tiskarnou nebo driverem, ale myslim ze ta tiskarna by tech 600
mela umet.

Jeste dotaz pro odborniky pres plotry: Mam tady Colorgraf a pred 10 lety
jsem na nem taky zkousel kreslit tistaky. Tehdy s cervenou kreslici
kapalinou z Elchemka a s b?dn?mi v?sledky. Myslite ze s timto plotrem, s
prislusnym inkoustem a lepsimi pery bych byl uspesnejsi? Uz jsem se dival, i
Formica ma vystup pro HPGL. Jen nevim jak tam jsou vyresene diry v koleckach
(prekryvani diry zacatkem cary). Na tiskarne ma dira pred carou prednost.
Muzu pad nakreslit na caru a ta dirka tam je.

Na www.mirnet.cz/vaelektronik do bastlirskeho koutku - figle s atmely jsem
dal maly tistacek, redukci pro programovani SMD atmelu 89Cx51. Zkusite
jestli vam to plotr spolehlive nakresli? Je tam soubor v HPGL, cary 0,3 a
mezery 0,35 (nekde mozna i 0,3). Pokud to dokazete nakreslit a vyleptat bez
chyby, potom uznavam, ze kresleni na plotru je uz dokonale.
Andel