SOFTWARE - aritma 0512

Jiri Bezstarosti jiri
Středa Březen 17 14:53:25 CET 2004

No jo, blokovaci kondiky davam na desku jak se
mi to libi, tedy je jasne, ze schema muze klidne
obsahovat o nejaky kondik mene nez deska, kam
se proste libil memu instinktu :).

Jinak takove primitivni desky casto maluji rovnou
v tom co chytnu do ruky (vypomaham si ruznymi svymi
"polonastroji") a nekdy vznikne schema az kdyz to ma
jit na web. Zda se mi to pohodlnejsi nez takove veci
delat v Eagle, protoze pritom udrzuji v hlave konzistenci
desky, prohozeni soucastek atd. tak, aby byla vyrobitelna
i zacatecnikem. Je ale jasne, ze dvoustrannou desku
malovat takhle by bylo opravdu plytvani casem uz jen
premyslenim nad tim, jak ty spoje nejlepe vest, protoze
vlastni autorouter jsem jeste bohuzel nenapsal :).

Tedy verim, ze obcas nejaky blokovaci kodan navic
na desce proti schematu bastliri omluvi.

Soubory rad na web pridam, staci mi je poslat, kdyz uz
jste je udelal, je zbytecne, aby je delal kazdy kdo to chce
v Eagle znovu - pro "homemade" fotocestu mi bohate
stacila "polovygenerovana" bitmapa :).

Jeste bych rad podotknul, ze nemam rad stranky, kde se
vyskytuji schemata v ruznych formatech pro ruzne navrhove
systemy a nejsou nikde uvedeny jako obrazek, protoze
kdyz clovek neco na webu hleda (nejakou ideu), staci
vetsinou letmy pohled na obrazek se schematem, aby
vedel, zda je to ono ci nikoli :).

Jiri Bezstarosti

----- P?vodn? zpr?va -----
Od: "Radek a Petra Vickovi" <rvicek@quick.cz>