DCF

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:53:24 CET 2004

Uf :)
s dovolenim Vas prispevek z 3.7.2002 (17:02):
"Myslim, ze tu byly seriozne zhodnoceny klady i
zapory obou technologii. Asi nema smysl k tomu dodavat dalsi." :)

Myslel jsem, ze zustalo u teto vety. Bohuzel ne :)

> Ale vazne. Ja kdysi tu Aritmu s velkym nadsenim sehnal, koupil a zkousel.
Po
> nekolika dnech zoufalstvi jsem s tim trisknul a uklidil ji hoooodne
hluboko.
> Pak jsem skusil fotocestu a uspesny byl jiz prvni pokus. Kvalitou je
> fotocesta bezesporu lepsi, casove priblizne na stejno, prostorem, naklady

Ale neni lepsi. Proboha kdo nebo proc porad tvrdi, ze fotocesta je lepsi
nebo dava lepsi vysledky. Videl jsem desitky zmrvenych pcb z fotocesty i z
plotteru, stejne jako velmi profesionalnich pcb z obou technologii. Kdyby
davala lepsi vysledky vzdy a zarucene, verte, ze bych mel Aritmu nejmene tak
hluboko ve skrini jako Vy :) ...
Jak ale muzete posuzovat kvalitu, kdyz jednim dechem tvrdite, ze "Po
nekolika dnech zoufalstvi jsem s tim trisknul a uklidil ji hoooodne
hluboko". Podle obsahu teto vety soudim, ze to s Aritmou proste neumite.
Potom ale jak muzete objektivne posuzovat kvalitu obou technologii. Nebylo
by ferovejsi rici: na Aritme se mi nepodarilo dosahovat zdaleka tak
kvalitnich vysledku jako fotocestou, ale netvrdim, ze se to jinemu podarit
nemuze". Tecka. To je opravdu jako kdybych tvrdil po prvnich deseti
sekundach za volantem v aute, ze je to nekvalitni technologie, protoze na
kole jezdim lepe :)
To je preci usmevne :)

Patrim k priznivcum fotocesty, sam jsem jistou dobu vyvijel chromogenni
novolaky, takze je to obor, ktery me zajima. A fotocestu take obcas pouziji.

> atd. taky. Proste ja opravdu nemam o cem uvazovat. Tim ale nehodlam
> priznivcum Aritmy brat chut na hrani. Ja ale potrebuji rychle kvalitni a
> spolehlivy vystup a ten Aritma neudela (teda ve srovnani s fotocestou).

Ale udela. Jen to neumite. :)

> Samozrejme kdyby nebyla bezproblemove pristupna fotocesta maloval bych
jiste
> Aritmou a vsude bych ji chvalil...

Obavam se, ze kdyby jste tu pripomnel s jakym zarizenim jste na Aritme
kreslil a na zaklade ceho soudite, musel by jste se nyni zacervenat :)
Ono porovnavat lihove fixy s fotocestou opravdu nejde.

> Proste KOLO = ARITMA
> A AUTOMOBIL (nikoliv Mercedes) = Fotocesta

Nepodcenujte kolo ! :))

> To je muj nazor - nechci jim nikoho nastvat. Opravdu nic ve zlem. Vas
popis
> vyroby Aritmou je nadherny.

Take nechci kohokoliv nastvat. Jen by neuskodilo trochu objektivity vuci
technologii a subjektivity v kritice vlivu osobnosti (ted nemyslim "ulohu
osobnosti v dejinach" jak nas ucil Lenin :))))))))))))))) )

> A mate pravdu, kdo chce hledat duvody pro Aritmu, ten je bezesporu najde
> :-))).

Je krasne nachazet, ne ? :)
Kdybych porad jen utikal, kde bych dneska byl ...

> Martin - OK1UGA

Hezky vecer, Simon Cihelnik

Slibuji konferenci, ze jelikoz katedra vlastni digitalni videokameru,
natocim k smt pcb s Aritmou instruktazni video ! :)