dps + aritma 0512

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:53:24 CET 2004

Ono to bude necim jinym.

Simon je chemik a tak ho hrat si s chemii pri fotoceste tolik
nebavi jako treba mne, ktery chemik nejsem a jsem naprosto
u vytrzeni pokazde, kdyz mi z desky ponorene v hydroxidu
odplave presne to, co tam neni potreba :))).
Fotocestou doma delam zhruba jednu desku tydne. Od te doby,
co mi zde v konfere nekdo poradil jak pouzivat spray s fotolakem
z GME si dokonce pokazade zvolim, jestli se mi ted zrovna libi
laminat cerny, modry, hnedy, zluty ci temer ciry (nemate nekdo
cerveny - jako ze je to deska Ferrari :) ?) No a kdyz desku
na zaver pocinuji, ackoli jsem v zivote videl desek spousty, mam
vzdycky naprosto detinskou radost z vysledku.

Mohu rici, ze machat desku v hydroxidu je pro nechemika velice
tvurci pocit a pro chemika asi bude zase velice tvurcim pocitem
videt kreslit pisatko :). Tak proc bychom si meli vzajemne metody
brat, kdyz nas to bavi a prinasi uspokojeni jak to delame kazdy
nejradeji.

BTW, umim oboje (plotter i foto), takze do mne si asi nikdo moc
nerypnete :))))).

--
Jiri Bezstarosti