Resetovaci obvod TL7705A - problem

Ales Povalac b00povalaca
Středa Březen 17 14:53:18 CET 2004

Diky vsem za rady, kdyz jsem to vcera promeril, dosel jsem k tomu, ze kdyz se
sepnou vsechna 4 rele, je Udrop na 7805 jen asi 2,3V, coz je tak tak. Proto
prekopu zdroj a pouziji jina rele, abych je mohl napajet z nestabilizovaneho
napeti pred 7805. A kdyz uz se s tim budu patlat a predelavat DPS, tak pridam
taky 7404ku aby si ty relatka necvakaly pri startu.

A. Povalac

jiri@bezstarosti.cz pise:

> [...]
> pouzit dostatecnou kapacitu (a take takovou, aby stihla podchytit
> i hodne kratke pulsy, tedy ne jen nejaky elyt), protoze puls
> pod 2us (alespon podle PDF k TL7705 od TI) nemusi ten brouk
> vubec odchytit a myslim ze tento cas vypadku napajeni muze
> v MCU uz nadelat paseku. No a protoze RESET "ustane" az
> po nabehnuti pracovniho napeti, nemel by byt ani problem
> s pomalym nabehem napajeni pro MCU pri pouziti mekkeho zdroje a
> vetsich kapacit na napajeni, protoze tohle ta 7705 resi.
>
> BTW, ten vystup 7705 ma otevreny kolektor :).

Ech, ja si jen rikal, jestli si te pitomosti nekdo vsimne... ja jsem si to
uvedomil hned po odeslani :)