dps + aritma 0512 - nazehlovacka

sirotnik.rastislav@slsp.sk sirotnik.rastislav
Středa Březen 17 14:53:18 CET 2004

Nedavno tu niekto poradil (a ja mu za to dakujem), ze namiesto modrej folie
sa da pouzit nosny papier na samolepky do laseroviek. Vyskusal som to a
mozem potvrdit, ze to naozaj funguje. Samozrejme chce to trochu cvik pri
nazehlovani ale vzhladom na cenovy rozdiel samolepiek a modrej folie je
experimentovanie ovela "prijemnejsie". Laserovka s 1200 DPI, plosaky s
nazehlenym tonerom v pohode leptam v HCl+H2O2.  Neviem, ci je vysledok
ekvivalentny s modrou foliou, neskusal som ju.