Vzorky od TI

MK info
Středa Březen 17 14:53:17 CET 2004

Nazdarek,

Potreboval bych, kdyby jste se mi nekdo podivali na schematko co jsem
vyplodil na http://aigor.host.sk/files/schema1.gif a rekli mi jestli je
to uplna blbost nebo by to tak mohlo fungovat.
Je to soucast vyvojove desky na Dallas, ovl. program nahazuje na COMu
DTR 1, pokud ma byt MCU v rezimu serioveho programovani, tj. RST aktivni
a PSEN na zem. Snazim se to vyresit jinak nez prepinacem. (vychazel jsem
z konstrukce na http://www.rentron.com/5000TPGMR.htm).

Je to splacane z nekolika zdroju a nejspis to neni alektricky spravne,
R1 jsem dal uplne od oka a T1 je puvodne pouzity nejaky SMD, ale
predpokladam ze se da pouzit nejaky bezny typ treba z GME.

Diky,
Aigor