krystal 4.8 MHz

Miroslav Sinko sinkomiro
Středa Březen 17 14:53:14 CET 2004

Mate pravdu, na slovenske GM som zabudol. Je to tym, ze kedysi
(pred par rokmi) som si porovnal ceny a nebolo co riesit, jednoducho
som GM vypustil zo svojho obzoru. Ked ste mi to pripomenuli...
Tu je porovnanie z dnesnych cennikov (ceny SOS som prepocital
na +DPH, ako ich uvadza GM). Vybral som par suciastok z tych,
co som objednaval posledne.

              GME.sk  SOS.sk
74HC541       13,8      7,7
89C52-24PI   125,4     96,0
Q11.0592      27,6     17,0
HIN(ICL)232   48,0     33,4

Nuz tak teda, nie je celkom jedno, kde si objednam...
Je pravda, ze GM ma vacsi vyber priamo v cenniku, ale
ako som sa informoval v SOS, nie je pre nich problem pozhanat
aj polozky, ktore v cenniku trvalo nevedu.

miro