AVR a zacatecnik - casovani

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 14:53:14 CET 2004

Roman Kolb?bek wrote:

> No do brownout resetu jsem jeste nepronikl. Matne tusim, ze je to neco
> s hlidanim napajeciho napeti.

Vsechno bylo v pohode, nez jsem zacal zapisovat do vnitrni EEPROM. Bez
BOR to je pohyb po minovym poli.> No zacinam tusit, ze se tim zatim
nebudu zabyvat. Me aplikace nejsou

> na presnost kriticke. Jen poddotaz. Pokud naprogramuju 10 ruznych
> ATtiny15 stejnym programem a OSCCAL nebudu nastavovat, pojedou ve
> vysledku vsechny procesory stejne rychle?

Tezko. Proste kazdej kus potrebuje svou konstantu a nejak jednodusse to
obejit asi nejde.

Mel jsem vedle sebe dva, stejne datum vyroby a jeden mel 0x8B a druhej
0x68. Takze ani na jednu serii se asi neda spolehnout.

> No ja moc zkusenosti nemam, tak mozna je to pitomost. Ale mne prijde,
> ze kdyz udela procesor za 1us instrukci, tak za 16ms jich udela 160000
> (doufam ze jsem se nesekl v radech) a kdyz je Flash pamet dlouha

sekl :-)

> 512slov, tak by v tom byl cert, aby kdyz program zabloudi, aby
> nezabloudil nekam, kde bude WDR. Ale treba je to pitomost.

WDR u nabijecky mam podmineny tim, ze program prosel "tudy, tudy a tudy"
a pokazde nastavil nejaky bit. Pokud jsou bity nastavene, tak WDR a bity
smazu. Zatim to stacilo (zadny baterky nevybuchly).

  TomM