popis IO

ing.Jaroslav Kotlaba kotlaba
Středa Březen 17 14:53:10 CET 2004

>...Me osobne by se taky moc nelibilo, kdybych vedel, ze davkovace kapalin,
pracujici s presnosti desetin mikrolitru opravoval nekdo na kolene...

>..."odbornici", kteri se podivaji dovnitr zarizeni a reknou: "kolik ze to
stalo? Kdybych mel cas, tak ja bych to udelal za stovku"...

Obavam se, ze takovi "odbornici" se nejakym smazanym oznacenim soucastek
nedaji odradit.
Mam zkusenost, ze zbytecne neztraceji cas ani obstaranim a prectenim
dokumentace, kterou dodavatel zarizeni rad poskytne prave proto, aby
"odborniky" informoval, jak se zarizeni ma obsluhovat a odradil je od
destrukcni cinnosti.

IMHO by bylo lepsi, kdyby vyrobce to usili, ktere ho stoji utajeni infromaci
o zarizeni, venoval spise vylepsovani onoho zarizeni a zakaznicke podpore.

Vim o jedne nejmenovane firme, na kterou si brousim zuby.
Az zase prijdou opruzovat, tak jim reknu, ze pokud budou mit stejne schopne
techniky, jako jsou jejich advokati, tak s nimi budeme radi spolupracovat.

Dotaz pro puvodniho tazatele:
Co jste to vymysleli tak genialniho, ze to stoji za ochranu a je to tak
jednoduche, ze to kazdy, kdo zjisti, z jakych soucastek je to postaveno. to
muze okopirovat?