snimac a rozliseni v digi-fotoaparatu

Tomas Mainzer mainzer
Středa Březen 17 14:53:09 CET 2004

Dobry den,
ad 1- nektere fotoaparaty (tusim typicky HP) pouzivaji nematicove
usporadani snimacch prvku - alebrz jsou sestihranne (jako vceli plasty).
Za pouzitivch fikanych mat.metod lze toto interpolovat do ctvercove matice
s lepsimi vysledky nez pri stejnem mnozstvi ctvercovych bunek. Proto ten
narust rozmeru obrazku. Skutecna kvalita je pak nekde mezi fyzickym poctem
bunek a poctem bunek ukladaneho obrazku.

podivejte se na www.digineff.cz.
T.M.