fotocesta

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak
Středa Březen 17 14:53:08 CET 2004

Ne, ta vaticka je naprosto cista. Ani stopy po nejake mastnote. Prodavaji se
taky vaticky napustene nejakymi chemikaliemi na bazi saponatu, ale ty
nebrat. Nevim jak to vyrabeji, ale ta ocelova vlakna jsou teninka a znacne
dlouha - na soustruhu si to dost dobre predstavit neumim. Az z toho budete
ustrihovat potrebny kus pozor abyste se neporezal o vl?kna, kter? se Vam
nepodari ustrihnout a pokusite se je utrhnout.
Po vycisteni takovou vatickou je povrch naprosto cisty, leskly a suchy.
Zadna mastnota - tedy krome daktylu, ktere si na tom sam udelam :-)).
Fotoemulze v zadnem pripade nesmi prijit na mastny nebo neocisteny povrch.

	Martin.

-----Original Message-----
From: serych@panska.cz [mailto:serych@panska.cz]
Sent: Monday, February 24, 2003 2:24 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: RE: fotocesta

>1) No ja prave pouzivam tu ocelovou vaticku proto, ze vsechna Vami
>popisovana chemie odpada ( Cisteni lihem, omyt? fotovrstvy
>atd.) To vse mi
>zcela dokonale udela ta vaticka. Ale jiste zcela dobre funguje i Vase
>metoda.
Ja uz jsem o te vaticce taky uvazoval, ale kdykoliv ji v nejakem
hypercistici kapsy vidim, predstavim si, jak je na nejakem soustruhu ci
jinem obrabecim stroji upnuty kus materialu, zalivany az po usi olejem a za
mohutne masaze nejakym nastrojem z toho lezou spony a sponky, ze kterych se
pak vyrabi ruzne podobne dratenky a vaticky. To, ze popisujete ihned po
lesteni vatickou aplikaci fotovrstvy me docela prekvapuje. To fakt ta
vaticka neni mastna nebo si jenom ta fotoemulze dokaze s mastnotou poradit?

				Jakub Serych