Pajiva maska

Frantisek Pospisil ml. frantisek.pospisilml
Středa Březen 17 14:53:08 CET 2004

- Nelepi to, resp. za jak dlouho to uschne ?
- je to mozne na desce nechat natrvalo ? tj. jestli to neni nejak
dlouhodobe agresivni, samozrejme za predpokladu ze zarizeni bude
provozovano v beznych "pokojovych" teplotach.

Diky,
Aigor