fotocesta - Nebojte se inkoustovek

Radek Pulpan hw
Středa Březen 17 14:53:06 CET 2004

Odesla mi laserovka a stal jsem p?ed problemem, zda poridit novou
laserovku nebo inkoust.
Jedine co me od inkoustu odrazovalo, byla nutnost vyroby PCB fotocestou.
Ale pak jsem si ?ekl, ze kdy? budu potrebovat n?co hodne ciste a presne,
tak to vytisknu v praci.
Koupil jsem inkoust od canonu a spokojenost. Jelikoz nemam originalni
folie pro inkoust, pouzil jsem klasicky pauzak. Potreboval jsem osadit
procesor s rastrem nozicek 0.65 mm. Skoro bych ?ekl, ze vysledek byl
lepsi nez z me puvodni laserovky HP 4P. Hrany byly stejne ostre, ale
cernota spoju byla lepsi nez z laserovky. Tudiz jsem dosahl kvalinejsi
vyvolani PCB ( na neosvicenych plochal zbylo vice ochranne vrstvy) a
plosnak se i lepe vyleptal.

Nejvice jsem se obaval chloupku,kter? jsou na pauzaku a neostrosti hran
p?i tisku z inkoustu, ale dopadlo to naprosto super. Myslim, ze kvalitni
inkoustovka uplne staci a nen? nutne kupovat laserovku.

Radek Pulpan
pulpan@elatec.cz
http://www.elatec.cz